Vanilla's hvalpe

Vanilla's hvalpe

søndag den 22. november 2009

Så kom dagenene som vi havde gruet lidt for, nemlig dagen hvor vores små hvalpe guldklumper skulle flytte hjemmefra... det kostede også en klump i halsen, og en enkelt tåre :o) Men jeg har jo heldigvis sendt hvalpene til familier, hvor jeg er sikker på at de vil få et herligt liv..

Nova har taget det rigtig pænt, da Laica var rejst i dag - gik hun en runde i huset, og kom tilbage med hendes elskede pivedyr, (som hun har gået rundt med i munden de sidste uger) og puttede sig ind til mig på sofaen..
Bendji kommer helt sikkert kommer til at mangle sine små legekammerater - det har bare været helt fantastisk at se ham være så omsorgsfuld overfor hvalpene.. Når Nova holdt pause, trådte Bendji straks til, og han gjorde dem gerne rent i begge ender ;o)

Selvom vi stadig har huset fuld af hunde, er her frygtelig tomt og stille - er jo blevet vant til små vif vaf og rumsteren i huset - og nu må vi nøjes med de gamles snorken ;o)

Det har været hårdt arbejde at få vores første kuld hvalpe, specielt de første mange dage, men når man kigger på de små liv der trives og udvikler hver deres personlighed, glemmer man hurtigt hvilket arbejde der ligger bag - og jeg vil se og huske det som 8 ugers fornøjelse ;o)

Der er heller ingen tvivl om at de skal prøves igen og igen - så nu planlægger vi sommerhvalpe..



Banditterne 8 uger og rejse klare....


Cody og Heerani bor i Haderslev...

Laica er ny medlem i en herlig familie i Sennels....

Balder skal forkæles i Hundested...


Kisha skal være midtpunkt i Albertslund



Chiqa den lille engel - skal lave masser af ballade i Herning

Jeg glæder mig til at følge hvalpene på deres rejse ud i den store verden,
og specielt til at se hvordan de klarer sig i udstillingsringen....

2 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt at se en sådan afslutning på jeres første kuld hvalpe. I skal ha mange tak for at I altid har haft tid til at jeg kom rendene, i tide og utide for at se til min lille Chiqa.. ;)
    Hun er faldet rigtigt godt til, og laver som du skriver - masser af ballade her i Herning....
    Vi glæder os til at se Gaias hvalpe - og kommer I til herning er I mere end velkomne til at kigge forbi.. Men vi ses jo til ustillinger fremover... :) Knus

    SvarSlet
  2. Ja hun er godt nok blevet midtpunktet :)
    Hun klare sig rigtig godt , men er en lille ballade mager engang imellem.

    Jeg har oprettet en blog så du også kan følge lidt med i Kisha :)

    SvarSlet