Vanilla's hvalpe

Vanilla's hvalpe

søndag den 28. november 2010

Savnet efter Nova var og er stort, og ikke bare hos mig - Gaia syntes også været trykket af, at hun havde mistet den flok, hun altid havde været en del af. Stilheden i huset var ved at drive mig til vanvid, og igen og igen blev jeg mindet om at Nova ikke var her mere.
Samtid blev jeg ret harm, da folk ikke syntes at forstå min situation - og har ofte hørt ordene : " Du har da stadig to, så det kan da ikke være så slemt!!!" - .....og jo, det er det.

En dag da jeg talte med Bianca (Kennel Zarvo), og efter noget snak frem og tilbage, blev vi enige om at en af hendes drenge skulle herover og lave ballade....

Så for 14 dage siden flyttede Mic ind i huset, og han faldt lyn hurtigt til i vores lille hjem. Gaia skal dog lige vænne sig til ham, men Salsa elsker allerede sin nye legekammerat ubetinget.
Han er den sødeste dreng og er fuld af liv og ballade, men elsker også at putte på sofaen og blive nusset igennem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar