Vanilla's hvalpe

Vanilla's hvalpe

fredag den 9. oktober 2009

Så blev hvalpene 13 dage gamle......




Dreng - hvalp nr. 1




Pige - hvalp nr. 2






Dreng - hvalp nr. 3





Pige - hvalp nr. 4



Pige - hvalp nr. 5


..... som man kan ane på få af billederne, så varer det ikke længe for de ser dagens lys for første gang , og når ørerne kommer med, er det slut med at være små muldvarpe..
Nova er stadig meeeeeget glad for hendes små babyer, og skal nok sørge for at der er legetøj i deres kasse - inden længe er det nok bolde hun kommer med, så de kan blive ligeså bold tosset som hun er...
Bendji er stadig meget nysgerrrig for, at se hvad der gemmer sig i kassen. Han får studeret dem nøje, og vogter gerne uden for døren til soveværelset ;o)
Gaia kommer nærmere nu, men holder sig alligevel lidt på afstand.. Det er stadig nogle mærkelige små nogle for hende ;o)
Chang og Rex, ligner nogle der er holdt op med at tænke på om de kan spises...
Leon og jeg nyder bare vores første kuld hvalpe ;o)

6 kommentarer:

  1. ihh det blir forhåbentlig snart mig der bliver ejer af en af de fantastiske hvalpe.. :=)

    SvarSlet
  2. Hej AD & L

    Jeg ærger mig meget over jeg er allergiker, ellers havde vi allerede nu stået og "set" hvalpene hos jer.
    K.h Marianne

    SvarSlet
  3. Hej Marianne...
    Ja, det er rigtig ærgeligt, at du må nøjes med billeder, for de er bare skønne ;o)
    Knus AD

    SvarSlet
  4. Hej Betina...
    Så var der en af pigerne der blev din :o)
    KH AD

    SvarSlet
  5. Ja de er rigtig skønne. :)
    glæder mig til at komme o og besøge dem om 14 dage :)

    Mvh.
    Mia Straby

    SvarSlet
  6. Hej Mia...
    Vi glæder os også til at få besøg, og præsentere dig for nogle små banditter ;o)
    KH AD

    SvarSlet